عابر و سر نشین موتور بیشترین فوتی در تصادفات موتور سیکلت در مشهد ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط پاک قرار گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) محدودیت ترافیکی بولوار ابوطالب به سمت چهارراه احمدآباد به دلیل نشست زمین در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اجرای عملیات رفع خطر محل فرونشت بولوار کلاهدوز مشهد + فیلم و تصاویر بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است
سرخط خبرها

واگذاری ۵۷ واحد مسکونی به معلولان تحت پوشش بهزیستی در مشهد

  • کد خبر: ۸۶۲۳۴
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
واگذاری ۵۷ واحد مسکونی به معلولان تحت پوشش بهزیستی در مشهد
معاون امور مشارکت‌های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: تا هفته پیش‌رو طی دو مرحله، تعداد ۵۷ واحد مسکونی به مددجویان معلول، سرپرست خانوار و سادات نیازمند واگذار می‌شود.

لاله سادات کوثری | شهرآرانیوز؛ معاون امور مشارکت‌های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: تا هفته پیش‌رو طی دو مرحله، تعداد ۵۷ واحد مسکونی به مددجویان معلول، سرپرست خانوار و سادات نیازمند واگذار می‌شود.

حمیده محدث در گفتگو با خبرنگار ما افزود: همچنین هم زمان با بیست مهر ماه، روز جهانی اسکان معلولان و سالمندان، ۳۷ واحد مسکونی در مشهد در پروژه علویه به این گروه تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه افراد تحویل گیرنده این واحد‌های مسکونی در مشهد یا زن سرپرست خانوار بودند یا ۲ فرزند معلول داشتند، ادامه داد: همچنین در پروژه علویه تعداد ۲۰ واحد مسکونی ظرف این هفته به سادات نیازمند توان بخشی تحت پوشش بهزیستی تحویل می‌شود.

معاون امور مشارکت‌های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی خراسان رضوی اظهار کرد: به استناد آمار خرداد ماه امسال تعداد مددجویان فاقد مسکن ما در استان ۱۴ هزار نفر است که حدود ۱۱ هزار نفر از این تعداد مددجویان شهری و بقیه مددجویان روستایی هستند.

۹۳ هزار مسکن طرح جهش برای معلولان استان

محدث همچنین گفت: در نظر گرفتن مددجویان در طرح جهش تولید مسکن دولت جدید اتفاق خوبی است. در این طرح سهم خراسان‌رضوی ۹۳ هزار واحد مسکونی طی یک سال کاری برآورد شده است. وی ادامه داد: در هفته گذشته در جلسه‌ای که با مدیران اداره کل راه و شهرسازی داشتیم قرار شد بهزیستی تعداد افراد فاقد زمین و مسکن خود را به این سازمان معرفی و را ه و شهرسازی نیز برای ثبت نام افراد فاقد مسکن مورد تأیید بهزیستی با برنامه ریزی اقدام کند.

معاون امور مشارکت‌های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی خراسان رضوی تأکید کرد: اکنون آمار و اطلاعات را ارائه می‌دهیم تا ثبت نام انجام شود، اما از آنجا که شرایط پرداخت وام‌های این طرح حدود ۱۸ درصد با اقساط بالاست و، چون این نوع پرداخت در توان مددجوی ما نیست، پیگیری کرده ایم تا وا م‌هایی با بهره و اقساط کم به این قشر ارائه شود.

محدث بیان کرد: در کشور تفاهم نامه‌ای در حال انعقاد است که براساس آن وامی که قرار است برای دهک‌های پایین ارائه شود، وام‌های کم بهره بوده تا برای مددجویان قابل پرداخت باشد؛ ضمن اینکه امیدواریم این تفاهم نامه ظرف یک ماه آینده به امضا برسد.

وی با بیان اینکه در مشهد کمبود زمین داریم، اظهار کرد: ۲۰ مسکن سادات نیازمند تحت پوشش بهزیستی، تأمین اعتبار شده است و از هفته آینده کار واگذاری برای سادات نیازمند (هم معلول و هم زن سرپرست خانوار) انجام می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->