ترافیک سنگین در پیرامون حرم مطهر رضوی (۱۵ تیر ۱۴۰۳) رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مردم باید کمک کنند تا رئیس‌جمهور موفق عمل کند + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: کسانی که رأی ندادند، بدانند که زندگی آن‌ها وابسته به انتخاب دیگران خواهد بود + فیلم شهردار مشهد: حضور مردم نسبت به دور اول انتخابات ریاست جمهوری پررنگ‌تر و پرشورتر است + فیلم مدیریت شهری مشهد پای کار برگزاری انتخابات اکران‌های شهری با محوریت مشارکت در انتخابات در مشهد اجرای طرح مهرورزی با محوریت پیشگیری از اعتیاد در مساجد مشهد پرداخت مطالبات پیمانکاران شهرداری مشهد با همکاری بانک شهر | ۵۹ دستگاه اتوبوس وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود دعوت شهردار مشهد مقدس از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ روایتی گرم از کوره‌های قدیمی آجرپزی مشهد که این شهر را ساختند دعوت شورای اسلامی شهر مشهد مقدس برای حضور پرشور در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری اعمال‌قانون ۲۳۰۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۲ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گلایه ساکنان محله پنجتن مشهد از جولان موتورسیکلت‌ها در بوستان‌ها پنجمین جشنواره قلم در مشهد برگزار می‌شود مشهد شهر پیشگام در انتشار اوراق مشارکت ترافیک سنگین در کوثر، خیام و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۴ تیر ۱۴۰۳) اعزام بیش از ۳۳ هزار نیروی کارگری در مشهد به پروژه‌های شخصی توسط ایست‌کار‌ها هوای کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۱۴ تیر ۱۴۰۳) راه اندازی ایستگاه ویژه غواصی و کار در اتفاع آتش نشانی مشهد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

واگذاری ۵۷ واحد مسکونی به معلولان تحت پوشش بهزیستی در مشهد

  • کد خبر: ۸۶۲۳۴
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
واگذاری ۵۷ واحد مسکونی به معلولان تحت پوشش بهزیستی در مشهد
معاون امور مشارکت‌های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: تا هفته پیش‌رو طی دو مرحله، تعداد ۵۷ واحد مسکونی به مددجویان معلول، سرپرست خانوار و سادات نیازمند واگذار می‌شود.

لاله سادات کوثری | شهرآرانیوز؛ معاون امور مشارکت‌های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: تا هفته پیش‌رو طی دو مرحله، تعداد ۵۷ واحد مسکونی به مددجویان معلول، سرپرست خانوار و سادات نیازمند واگذار می‌شود.

حمیده محدث در گفتگو با خبرنگار ما افزود: همچنین هم زمان با بیست مهر ماه، روز جهانی اسکان معلولان و سالمندان، ۳۷ واحد مسکونی در مشهد در پروژه علویه به این گروه تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه افراد تحویل گیرنده این واحد‌های مسکونی در مشهد یا زن سرپرست خانوار بودند یا ۲ فرزند معلول داشتند، ادامه داد: همچنین در پروژه علویه تعداد ۲۰ واحد مسکونی ظرف این هفته به سادات نیازمند توان بخشی تحت پوشش بهزیستی تحویل می‌شود.

معاون امور مشارکت‌های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی خراسان رضوی اظهار کرد: به استناد آمار خرداد ماه امسال تعداد مددجویان فاقد مسکن ما در استان ۱۴ هزار نفر است که حدود ۱۱ هزار نفر از این تعداد مددجویان شهری و بقیه مددجویان روستایی هستند.

۹۳ هزار مسکن طرح جهش برای معلولان استان

محدث همچنین گفت: در نظر گرفتن مددجویان در طرح جهش تولید مسکن دولت جدید اتفاق خوبی است. در این طرح سهم خراسان‌رضوی ۹۳ هزار واحد مسکونی طی یک سال کاری برآورد شده است. وی ادامه داد: در هفته گذشته در جلسه‌ای که با مدیران اداره کل راه و شهرسازی داشتیم قرار شد بهزیستی تعداد افراد فاقد زمین و مسکن خود را به این سازمان معرفی و را ه و شهرسازی نیز برای ثبت نام افراد فاقد مسکن مورد تأیید بهزیستی با برنامه ریزی اقدام کند.

معاون امور مشارکت‌های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی خراسان رضوی تأکید کرد: اکنون آمار و اطلاعات را ارائه می‌دهیم تا ثبت نام انجام شود، اما از آنجا که شرایط پرداخت وام‌های این طرح حدود ۱۸ درصد با اقساط بالاست و، چون این نوع پرداخت در توان مددجوی ما نیست، پیگیری کرده ایم تا وا م‌هایی با بهره و اقساط کم به این قشر ارائه شود.

محدث بیان کرد: در کشور تفاهم نامه‌ای در حال انعقاد است که براساس آن وامی که قرار است برای دهک‌های پایین ارائه شود، وام‌های کم بهره بوده تا برای مددجویان قابل پرداخت باشد؛ ضمن اینکه امیدواریم این تفاهم نامه ظرف یک ماه آینده به امضا برسد.

وی با بیان اینکه در مشهد کمبود زمین داریم، اظهار کرد: ۲۰ مسکن سادات نیازمند تحت پوشش بهزیستی، تأمین اعتبار شده است و از هفته آینده کار واگذاری برای سادات نیازمند (هم معلول و هم زن سرپرست خانوار) انجام می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->